Emanuela De Paula

Okej, Gina Tricot har nyss bytt modell för andra gången. Förra gången blev det kundhysteri och dom var tvungna att ta tillbaka Norska Pernille Holmboe (tror det stavas så).

Den nya modellen heter Emanuela De Paula och jag känner igen henne så jäkla väl! På något sätt tycker jag hon påminner väldigt mycket om skådespelerskan Moa Gammel. Har försökt hitta nån bra bild men hon ler nästan inte på några och jag tror det är mer utstrålningen än utseendet som påminner. Sen så måste det vara så att jag träffat nån som är sjukt lik Emanuela för hon ser så bekant ut!






Nu ska vi bara se hur länge pojkarna orkar hålla sig från att kommentera henne. Har redan några bekanta som vart tvungna att ha hennes namn i sin statusuppdatering på facebook. Själv tycker jag det är lite förlegat att killar ska hypa tjejer som är i medias fokus. Sånt höll man ju på med i grundskolan typ. Och har man dessutom flickvän och ändå känner att man måste skriva och prata sexistiskt om nån som är med i media så är det ännu värre!


Samma sak känner jag för det såkallade "frikortet", det kan ju vara det töntigaste någonsin.
Det går ut på att man får välja nån i hela världen som man får har sex med utan att det "räknas" om man är i ett förhållande. Men jag tycker bara det är jäkligt konstigt för då är det ju som om man egentligen skulle vilja ha nån som såg ut så (för man känner ju inte personerna), men att man nöjt sig med vad man fått.

Vi säger om jag skulle vilja ha ett frikort för zlatan.. då hade jag ju inte vart tillsammans med min pojkvän. Då hade jag ju istället försökt få honom eller någon jag tyckte hade samma standard. För let's face it det är fan inte omöjligt. Det är taskigt att ha ett frikort mot sin partner, det ska ju inte behövas. Man ska ju vara den som är finast från början. Om det nu är så att man skulle hamna i en situation där frestelsen är för stor och man väljer att göra något i den situationen så får man väl helt enkelt vara villig att sätta allt på spel.



syster c

Kommentarer
Postat av: magzza

Bra skrivet Lotta! håller med dig faktiskt :) kramar!

2010-02-03 @ 20:49:07
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0