Adidas Blue Line

Adidas har kommit med en serie som heter "Blue line" i vår. Än så länge finns den i Göteborg exklusivt på Reddevil på västrahamngatan. Jag hade höga förväntningar på kläderna, av vad jag hört skulle det vara lite stickat och tröjor man kunde ha med bara leggings. Men när kläderna väl kom tycker jag att det var lite tråkiga färger för att våra en vår-serie.
Hittade inte bilder på allt men tänkte visa lite. Det Finns speciellt en vårkappa/jacka som var så sjukt fin som jag inte hittar någon bild på!
ADIDAS THE BLUE LINE




Dessa finns hos Reddevil, kimmonon i andra färgställningar. Det här var inte favoriterna i serien men som sagt lite underskott på bilder.


syster c



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0