Vintage Stories

Kappahl har kört med sina vintage stories, iallafall tre gånger som jag uppmärksammat.
Denna gången är temat 50's och det finns massa fina saker. Provade några klänningar själv men jag köpte ingen trots att dom satt väldigt bra. Jag tror inte att jag är tillräckligt tjejig för att använda det vardagligen, kanske tyå till midsommar eller liknande.
Barnkläderna däremot var så sjukt söta att det hade jag kunnat köpa! När jag var liten så var jag ofta klädd väldigt tjejigt. Blandannat hade jag en "madicken klänning" med massa volanger som jag kände mig jätte fin i.



För dom vuxna:





För dom små söta tjejerna:







Alla priser och fler plagg hittar du på www.kappahl.se

Jag ber om ursäkt för den fula layouten på bilderna, men jag orkar verkligen inte sitta och göra iordning det snyggt nu så det får vara!


puss
syster c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0