Up up and away!

Hej bloggen förlåt för att jag varit borta.
Har ju egentligen bara vart hemma men vart helt slut. Igår sov jag 14 timmar av dygnet, var bara totalt väck. Dessutom var det grått och trist! Idag ställde jag klockan på 9.30 och var uppe iallafall vid 10 så det var bra. Hade en del småuppgifter att ta hand om. Elsa ringde och vi bestämde att vi skulle ses en sväng på stan. Det passade mig fint eftersom jag skulle ner och lämna tillbaka några grejer jag köpt. Och vet ni vad det var inte hemskt att lämna tillbaka dom utan för engångsskull behöll jag inte något jag tveksamt köpt bara för att jag ville ha något. Så nu kan jag lägga pengarna på något jag behöver istället.

Dagen har varit fantastisk, jag och elsa satt på bryggan vid vattnet och åt årets första mjukglass med strössel *yummie* solen värmde så himla gott och det blåste knappt något vid vattnet.

Annars var det ganska kallt i vinden.

Vi gick en sväng till för att sedan hamna på kiwi med varsin sallad i högsta hugg. Solen var inte sämre där, vissa stunder var vi bara så matta att det enda vi sa till varandra var : " Så gott, fasen va härligt, hur gött e inte detta då? ", ja ni fattar grejen.

På eftermiddagen skiljdes vi åt och jag gick hem för att sätta mig med en latte i solen på min balkong, hehe.

Så nu sitter jag här med rosiga kinder och ett jäkligt gott humör. Man har nästan lite solsting för man är ju inte van, men jag hade inte bytt ut det mot något i nuläget!

Senare kommer mamma förbi och vi ska väl kika lite på resor hoppas jag och bara tjöta.
Tyvärr så jobbar jag både lördag och söndag men slutar 4 sån tur är. Så om det är fint väder hinner jag ändå njuta av det. Klockan är nu 20 över 5 och det är fortfarande sol på min balkong, jag sitter på sängen med öppen dörr och lägenheten är ljus. Man blir bara så himla glad.

Det enda som saknas nu är P. och lite goda vänner, en ledig dag imorgon, lite grill och en öl eller två men den dagen kommer nog snart den med!

Jag hade tänkt lägga över en bild från hur det ser ut genom mina fönster när jag vaknar på morgonen, men denna datorn verkar inte ha någon bluetooth... så det får helt enkelt vänta!

Syster K är i stockholm med V så får se om vi får någon uppdatering där ifrån med lite härliga vårbilder. Hoppas på det!

Trevlig helg på er alla!

puss
syster c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0