På G

Mycket på G G G G G G! Andas ut lite nu innan jag ska försöka somna. Är ganska uppe i varv så vi får se om jag lyckas. Blev ändå en stund på gården förut, jag och mamma hittade lite lä. En finkaffe på det och man har det jävligt gott! 07:30 ska jag vara på bilskolan imorgon för att gå risk ettan. Vem fan sätter ett fyratimmarspass om alkohol, droger m.m, klockan halv åtta en måndagsmorgon? gooooood. Inget att klaga på kanske?

Förövrigt så är Anna fast i Tunisien på grund av vulkanutbrottet och all aska. Jag hade inte klagat men jag förstår om dom vill hem efter att redan ha haft sina två solveckor. Det kunde dröja 1 till 3 veckor innan hon kan komma hem igen eller till och med kanske längre än så? Fan vilken sjuk situation.

Martin, han är fast i London och skriver på sin facebookstatus att vädret är gott! Och det är ju aldrig fel.

Om jag fick välja nu så skulle jag nog vilja vara fast på en skön ö med mina bästa vänner.


syster k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0