Messy home, sweet bed!

Äntligen hemma efter hoff ! Jag är helt jäkla slut, har inte ett uns energi kvar. Kanske inte när man stått upp hela dagen och dansat/hoppat sönder sig andra delen.  Det var sjukt bra, inte helt otippat!
Berättar mer i detalj imorgon. Avslöjar även då vad jag äter för mindblowing rester, ska försöka ta redapå receptet också (mamma kan du hooka mig med det?)
Det kommer också upp lite bilder och filmklipp så stay tuned.
Och nu... sängen för att långsamt somna till teven. Upp med tuppen imorgon och jobbat heela dagen. Dock är det en rolig kampanj på jobbet just nu!
Tack syster för en jätte rolig och trevlig kväll. hoppas du njöt av din födelsedagspresent!
Love you!
(förresten har nackspärr av allt headbangande och min vader / smalben e som stoppade köttbullskorvar)
Man har ju just deltagit i ett träningspass värre än alla gruppträningar jag vet!
puss å go natt
syster c

Kommentarer
Postat av: Hubbabubba Larsson

Kul att ni hade det kul igår, du får uppdatera mig imorn!

2010-04-03 @ 02:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0