Latest

Nu ska vi se, jag börjar från idag och bakåt helt enkelt.
Har just, nä inte just men typ just, spelat match. Vi hade träningsmatch inför åland, det var verkligen behövligt.

Vi förlorade med ganska mycket, men vi testade en del grejer och efter att vi tog en time och återgick till vårt spel så vann vi perioden med 3-1. Det var många som inte var på topp, inklusive mig själv. Man ska inte skylla på det men det är skönt att veta att vi har så mycket mer att ge. Vi har inte spelat match ens på träning på svin länge, så för att vara så rostiga som vi är så är det as skönt att spelat innan åland, vilket som var tanken.

Det blir roligt att möta Lindås om dom kommer upp i vår serie så dom får möta oss när vi kör våran grej !!

P har varit i göteborg några dagar, jätte mysigt! Vi har gjort en hel del utan att bara vara med varandra. I lördags tillexempel så hängde vi i en studio vid vasa viktoria med beatslingers. Grabbarna började pilla på ett beat lite halvt och tänkte att dom kanske kunde göra nån session. Tiden gick och när det började närma sig soundcheck (det var cypher på jazzhuset) så stack jag hem för att byta kläder och softa lite innan jag skulle möta upp bella nere på stan.
När det var dags att börja röra sig ner mot stan igen så hade bella inte kommit så jag gick tillbaka till studion och när jag kom dit var där typ 15 pers som stod och repade texter och skrev och sjöng till höger och vänster. Kreativiteten kokade och det var bara så himla kul att se. Jag gjorde inte så mycket men det var roligt att hänga där. Det visade sig att många diggade beatet och det skulle bli en stor collabo på det. Men innan allt kunde spelas in skulle det avverkas en cypher som sagt.

Vi begav oss till jazzhuset, hängde och dansade där tills alla killar hade vart uppe på scenen. Sen var det åter till studion. Bella Hade kommit in till stan, men stället hon vart på hade dött ut lite grann så hon följde med en sväng till studion hon med. Inspelningen började och det var fortfarande god stämning. Tror att alla som var där höll med!

Det slutade med att vi var hemma straxt efter fem! Även fast kroppen sov och man hade ont i ögonen så tog det en stund att varva ner och somna! Var lite stressad för jag skulle upp och jobba på söndagen. Men det var lätt värt det!

Början av veckan har spenderats på min balkong (alltså förra veckan). Det har vart så himla varmt och fantastiskt att man inte kunnat göra annat. En av dagarna blev det grill premiär med Elsa, kanske har skrivit om det tidigare i bloggen... minns inte riktigt!

Jag har också hunnit med att testa Estrellas nya chips " Spicy Mexican & sourcream" - " Potatischips med naturlig smak av mexikanska kryddor och sourcream. Så som; tomat, lök och chili.

Hittade ingen bild på dom på nätet och dom fanns inte med på estrellas hemsida... weird. Skulle gärna fota och lägga upp, men datorn jag sitter vid nu är sämst för den har ingen bluetooth.

Detsamma gäller balkong dagarna då jag fotade en del. Både grillpremiären och min pankaksbrunch. Jag får lägga upp bilderna vid ett senare tillfälle. Och jaa, där har ni också ursäkten till att detta är ett tråkigt oinspirerande inlägg. Men det är iallafall en liten update!

Till helgen bär det av till Åland och jag tror att det kommer bli sjukt kul om alla kommer med en bra inställning och bidrar med så mycket positivitet som man bara kan!!

Nu har jag lite att stå i.

puss
syster c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0